2016年7月14日星期四

借平錢增投資倉

這兩天很多銀行找我, 借錢, 包括建行, 恆生, 中銀, 以恆生最平息率1.8厘, 直覺好抵, 有一筆錢可以運用, 1.8厘絕對賺得到, 同時可以看出香港嚴重水浸, 銀行股暫時不要入, 息差咁窄點生存? 現在個市升是因為水太多加負利率, 這情況真令人擔心, 水多會有很大波動, 不努力 投資怎應付通漲? 我朋友昨天問我中午食個午飯幾錢, 我說55元, 佢又問是什麼質素, 我說很普通餐廳, 茶檔都要45元, 再好60-80不等, 佢話我太貴, 我心想咁都叫貴, 我話不求味道只飽肚都要35元仲要拎走, 不能堂食, 搭埋車一日都要100元, 這是通漲影響, 金錢鍾意印就可以印, 要幾多救目前問題就印幾多, 再惡化再印, 感覺是否很恐佈呢? 但它正在發生緊......

8 則留言:

  1. 不錯,美中不足是近日港股較強。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無答應,因為要縛3年,我來緊又有現金流,手上有批短線,所以連1.80都慳埋!

      刪除
  2. 回覆
    1. 好抵。請問是樓按定分期私人貸款?有手續費?

      刪除
    2. 私人貸款,我無細問在開工,亦唔打算借!

      刪除
  3. 是的,市場的水真的愈來愈多!但實際泵水救濟,不知道能走多遠?

    回覆刪除
    回覆
    1. 再這樣通漲會再惡化!實在不是好現象!

      刪除