2016年7月4日星期一

21000企得穩?

今晚同老師吃飯, 我們定期飯局聊下現下情況, 今日見佢在報章提及本港地產股會再上, 我手上剛入新鴻基同新世界應該有運行, 佢形容是新的升浪, 我眼見上了21000點很快回頭, 當然企得穩有力上22000點, 我個人認為好睇國內股市, 佢在底部橫行一段幾長時間, 是時候有機會向上或向下, 向上當然利好本港股市, 今晚話題是L型經濟, 希望在飯局中得到新啟示. 最近地鈇表現, 老師之前叫我地買, 當時36元未收特別息, 不聽話走寶, 佢最近講入本港地產股, 今次聽話入了, 做了聽話學生!

8 則留言:

  1. 想請教新世界發展如何?可作中長線收息嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 市帳率低過0.5, 我覺得可以中長持有, 我本身都有!

      刪除
  2. 想請教新世界現價入合理嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you,另想問佢派息係咪固定?

      刪除
    2. 睇回記錄都很穩定,留意數年有供股,所以一直係係坐冷板凳原因!

      刪除