2016年7月27日星期三

散貨離場

今早見牛熊比例出現一面倒, 倒向牛多73% 加上今日期指結算
友邦咁好成績都無好下場, 正如陸羽仁話落袋先真錢, 我今早沽走新世界發展, 同匯豐, 連之前新鴻基賺了不錯%我都幾滿意, 其實呢段日子所升根本不是很多散戶進場, 成交同升都不配合, 所以我短抄那部份都係睇市走, 長線組合不變, 港燈坐完過山車都沒有放, 收息股就是收息, 不會又買又賣, 套回一筆錢等下一個機會

若會再升我都會沽不是長期組合的股票, 特別是國企股!

17 則留言:

  1. 之前你提過新世界唔錯,點解會沽?而匯豐下星期派息,何不收息要沽出?

    回覆刪除
  2. 我不睇好大戶, 候低買回! 短抄會選好股趁勢抄!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能我以匯豐主要收息股,望佢東山再起10年8年後會增值10倍啦

      刪除
    2. 我買入時機令我無信心!

      刪除
    3. 感覺不好, 身邊朋友大多數坐貨!

      刪除
    4. 明白,可能我算低位入($48.55),所以只要佢固定派息已安心,始終大銀行唔會倒閉,而且銀行係經濟體系佔重要位置,所以有息派都坐得安心D,反而1382真係坐得一額汗,好在依家去番$11

      刪除
  3. 師兄, 有個問題我一直好糾結, 就係當核心收息股升到好高, 又或者你預視到股災可能發生, 你覺得應唔應該減持核心持股? 如果死守好似就中左偽價值的毒, 但如果減持又好似俾昨日的我打到今天的我咁...唉....

    回覆刪除
    回覆
    1. 套現買入金額的數目咪可以鎖死唔會蝕又可以長坐收息,10蚊買100000股,15元沽出66666股取回成本。

      刪除
    2. 我核心股價跟價值投資有現金牛,護城河同顧客不會變心,像電力,煤氣,電訊,港交所等,又唔會執笠,鎖定咗穩定回報,我現在達8厘,有一組短抄優質股,加快回報,唔轉每年約幾厘,好像呢次我有接近20%回報,可以組合進多1%,倉不大我覺得要高賣低買,倉大就一些唔好成日換,係我自己定戰略,基本短抄嘅股都可以長線,我都會跟大市回氣再入。

      刪除
    3. 客氣! 方法很多種, 一定要令自己安心, 否則影響健康

      刪除
  4. 回覆
    1. 呢個股市波動大, 你可以留意10月美國總統大選!

      刪除
  5. 我對後市都有保留啊!近日沽出吾少貨.連核心投資新世界也減持1/4.部份資金換馬至公用股,增持非股票資產至32%.升我有股票,跌我有現金(市場先生名言).

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都是一樣看法,上次大時代唔識走,今次都唔多散戶,所以步步為營!

      刪除