2016年8月16日星期二

深港通

當我收工到旺角做天灸, 收到老師說深港通批了, 昨晚飯局仲講深港通, 隨即朋友又通知我, 深港通影響都大, 我這一兩天動作換手將成年都不動的股票, 平價放了入戴通, 增加了少少, 做了點變動, 似乎後面很睇好, 結果如何個組合都唔會大改變, 起碼國企股有好轉, 當深港通正式開通再算, 要在12月, 9點港交所會開記者會再詳細講, 對於我地持倉影響都唔大, 係抄期指期權就緊張, 我都無本事估恆指怎走! 所以玩期指期權唔係我杯茶, 我目標是價值投資, 巴菲特是我學習對象, 我覺得港股好窄, 可以符合價值投資都不多, 首要我要減低股票種類, 要在國內找, 如果找不到最好買A50ETF, 買起大市, 唔使選錯股, 巴菲特說買什麼股是非常有難度, 幾時買我覺得唔難, 持有後堅持長期都不易, 最後保持心理質素, 持有起碼五至十年, 要經歷起起跌跌, 單一隻友邦全世界都話好, 佢表現反而不及騰信, 友邦我持有都數年, 浮浮沉沉, 我現在無哂感覺, 不太理會了!

2 則留言:

  1. 我相信能夠令到中港兩地股市翻起大浪的應該係嚟緊嘅倫港通 好多人都以為倫港通就係倫敦嘅投資者進入市中港兩地嘅股票市場。其實唔係咁簡單 倫港通係代表著整個歐盟的~以倫敦為窗口合法地直接投資於中港兩地股市 倫敦食住呢條水又何止鹹魚翻生 比起喺歐盟議會被控制嘅日子脫離係最好嘅選擇 係屬於至少五至十年以上嘅長期雙贏利好嘅政策

    回覆刪除
    回覆
    1. 我對這概念都不太明白, 謝謝解釋倫港通!

      刪除