2016年8月27日星期六

陳年普洱投資學


本人幾年前愛上飲茶, 由很普通飲到陳年普洱, 品味隨著歲月不斷提升, 老普洱一餅比黃金貴, 還要難求! 同大家分享下做茶的學問, 採茶後經過一些工序, 焙乾, 有些熟普是人工加工加快發酵, 通常一年巳完成, 發酵好的茶唔會傷胃, 順喉, 回甘, 那些價值連城的普洱一定不會熟普, 而是由生變熟, 經過幾十年自然轉化, 一塊好普洱一定由選茶葉開始, 無好茶葉經過幾十年都哂氣, 最後淡然無味, 嚴重虧損, 找到好茶葉將他收藏好, 唔可以係潮濕天氣打開佢, 約5年一個轉化, 過20年巳不錯, 每過一年價值又提升, 到了20年後品他, 享受他帶俾你樂趣, 回味無窮!

從我所講製茶的過程, 將他放在我們投資上, 是否有異曲同音之妙? 套用在投資上, 我們選好股票, 其實好茶葉不容易分辨, 要有經驗高手, 對茶很了解, 當選好就要好好收藏, 就像公司管理層, 要好好管理這茶葉, 經過長時間發酵, 得到價值連城的茶餅, 同樣我們得到好股的回報!

這樣投資是否跟股神一樣? 我們可以從生活找到真理!

2 則留言:

  1. 我身邊嘅朋友呢幾年係普洱身上都賺到少少 其實果皮都有多少投資價值

    回覆刪除