2016年8月11日星期四

生活投資組合

我生活投資組合欠煤氣未公佈業績, 我估計應該無咩大改變, 但年年10送1, 變相都有股息增長, 其他成員都有股息增長, 雖然我未靠這批股息對沖生活費, 但我開始這組合是測試這組合是否對抗通漲, 過一年半, 每次股息都有增長, 令我信心大增, 我將友邦歸增長組合, 其他成員有中銀租賃, 暫時這兩隻股票先, 我生活組合今日增加多一位新成員, 繼華能後加一名猛將就是戴通, 我會分幾次加入, 因為我係20元睇住升, 見還有5厘息趕加入, 不然不用入, 九巴我心儀很久, 等極都唔跌, 除了這兩個組合, 我要再建立多一個組合, 是恒指虛實組合, 會跟恆指走, 是一個中短程組合, 股神都有永恆組合, 同時都有一些變動組合, 他都放過中石油, 應該有買股都有印象, 今日國企終於有起動, 國企看起來沒太難看, 我個倉仲要整理, 金句變幻才是永恆!

6 則留言:

  1. 想請教對載通(62)的看法和目標價.

    回覆刪除
  2. 這隻是我認為生活對沖股, 不設目標價, 長期持有!

    回覆刪除
  3. 雖知國策對火力發電廠不利,但因貪高息仍買入華能.看年報只知中期業績,營業額和溢利均跌,但負債無セ減少,領導層對前景不甚樂觀,其他的就看不明.故想知先生的看法.

    回覆刪除
  4. 股票平到息率過10厘一定有唔好因素,買得國內股預有國家政策影響,內銀有壞帳,內房高負債,我只知唔會執笠,咁低博反彈,我一定收到過10厘,現在市好,搵個靚價走一轉!

    回覆刪除
  5. 森而都跟載通好耐,有知音!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我留意好耐, 越望越升, 都係出手, 點都有個開始!

      刪除